zondag 25 april 2010

Winkelgebied kan mooier

Behalve de plannen voor een bruisend dorpshart hebben ze in Kaatsheuvel ook (graag) een bruisend winkelgebied. Tenminste, dat zeggen ze te willen. Als ik dan zie hoe het er aan de zijkant van Action, die oude bouwval en de boomgaard vol met troep, uitziet denk ik "willen ze dat wel echt". Met de zomer die eraan zit te komen en dus ook al die toeristen die op de campings verblijven en die hier hun boodschappen komen doen zou het beter zijn als de gezamenlijke winkeliers eens om de tafel gingen zitten en met elkaar afspraken dat ze gezamenlijk die troep één keer per week op lieten ruimen. De eigenaar van de grond er alleen voor op laten draaien vind ik niet eerlijk, de rotzooi wordt er door passanten neer gegooid, maar omdat het particuliere grond is denk ik dat we er ook de gemeenschap niet voor op kunnen laten draaien. Maar dat er iets aan gedaan moet worden lijkt mij vrij duidelijk.

Geen opmerkingen: