woensdag 17 februari 2010

Kaatsheuvelse Volks Partij

Ik vind dat er in de gemeente Loon op Zand te weinig gedaan wordt door de politiek voor een groep die we, volgens mij, liever "vergeten". Daarom wil ik proberen een partij op te richten die zich vooral richt op die inwoners van onze gemeente. Niet op grootschalige projecten, maar vooral op kleinschalige projecten die bijvoorbeeld ten goede komen aan mensen die afhankelijk zijn van hulp of zorg in de meest uitgebreide zin. Te denken valt bijvoorbeeld aan ouderen die nu thuis zitten en waarvoor enkele dagen per week dagopvang belangrijk is, die enkele uren per week hulp heel goed kunnen gebruiken maar niet daarvoor in aanmerking komen met de tegenwoordige keuring door het CIZ, die vervoer nodig hebben naar dokter of ziekenhuis, of eens behoefte hebben aan gewoon zomaar een gesprek. Maar niet alleen deze mensen, ALLE mensen die het idee hebben dat de politiek niets voor hen doet moeten bij ons een aanspreekpunt vinden en die mensen moeten wij vertegenwoordigen in de gemeenteraad. Zijn er mensen die het met mij eens zijn dat hier verandering in moet komen en zich ook in willen zetten voor een socialere en menswaardiger behandeling van hen die de tegenwoordige welvaart mee hebben opgebouwd neem dan contact met mij op en stuur een mailtje naar

spoormannetje@home.nl

1 opmerking:

Gerard zei

Intussen zijn de eerste aanmeldingen binnen. Het kan dus best wat worden.